26 februari

dagarna kommer, dagarna går!

en händelserik dag, jag hade som sagt ingen skola
vilket var mycket skönt. sovmorgonen varade till havl 10 tiden
då jag sedan skulle bege mig till jonstorpsskolan för att "undervisa"
i volleyboll, micke, maisie och robert kom och hämtade mig lite innan
jag var som vanligt lat och orkade inte gå.
när vi väl var där blev det först väldigt stel, en aning svårt att "tränaa"
ska aldrig bli tränare, ALDRIG! haha! men det var väldigt chill ändå:)
sedan drog jag vidare till ängelholm med resten där jag fortsatte min dag med maisie :)
träffade erik å michelle på skolan lite med så där gick lite tid där med :)
vi kilade hem till henne som itne blev så långvarigt pratande, vi lagade mat
maisie pluggade lite, sedan somnade vi båda :). riktigt mysigt!
så skönt att slumra lite var det verkligen :), sedan skulle jag haft träning men nej!
jag pallade verkligen inte (a), så i väntan på mamma fick robert underhålla mig xD
sedan åkte jag hem, satte mig lite vid datorn med runt halv 10 hade jag tråkigt
pratade med robin och vi gick därför ut och gå i 1,5 timme. mycket skönt!
du är en bra vän du! sedan på kvällen slumrade jag in när samtidigt som jag kollade
in filmen gladiator, OOOUUHLALA säger jag bara :)
den är föööör bäst :)

ciiiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0