8e feb..

DAGENS...
klädsel:
jeans (tiger), linne1 (jc), t-shirt(gina), kofta(h&m),halsband(gina)
smink: normal
frisyr: utsläppt med självfall
låt: CRAIG DAVID ÄGER!
vill ha: nya vår/sommar kläder
saknad: börjar på v och slutar på ännerna                                                                      
roligaste: kasta ko med erik =D
tråkigaste: ont i huvudet
kram: dagens kram går till jonna
puss: dagens puss går till den "anonyma" smsaren xD
tv-program: O.C
köp: kinamat
godis: chocklad (marabou)
lunch: tomatsoppa
kvällsmat: lite pommes med kött
läsning: räknas bloggar?
dagens "åh nej": engelska förhöret

dagen börjar med lite skola, alltid lika segt med lektioner. Men med solstrålar som jonna vs padde så blir såklart allting bra. dagen gick välsigt fort i skolan tycker jag, hade lektioner som matte, tyska, gympa och engelska. Skulle igentligen haft lite datakunskap med men det slapp vi :). Fortsättnigsvis på eftermiddagen blev det först lite kort med padde, sedan stan med padde. :). där gick vi och åt lite kinamat tsm, sedan skulle jag gå och prova lite jeans, rätt nice, men padde tyckte de såg ut som om jag hade pissat på mig därframme. Mindre bra, ;P. Fortsättningsvis på kvällen blev med bussen till Ausås, stället där jag förmodligen inte satt min fot förrens då, ^^, där var jag hela kvällen och spelade lite guitarr hero, lite kasta ko, åt lite mat, kollade film och framförallt myste med , :). Jag stannade där till natten kom, :). Mycket lyckad kväll,...Hade en riktigt bra dag om inte annat,

pussellipuss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0