Find yourself.

image7

innan: örkelljunga med lilla laget på turnering, 5 matcher
spelade alla vunna. Vann turneringen härligt. Alltid mys. Åkte sedan hemmåt och åt en stor härlig söndagsmiddag med familjen.

nu: borde som alltid försöka plugga men koncentrationen
är fortfarande nere på noll så vad ger det mig om jag sitter och irriterar mig på mig själv för att de idrotts-jävla-svaren inte går in i skallen? nada.

sen:
 skicka ett sms till någon sköning och fråga hur läget
står till. kanske städa mitt lilla rum. det var länge sen.
i övrigt blir det nog till att prata i telefonen, slappa,
kolla singing bee och tjata på pappa om en hundvalp.

bjussar på en dagens också.. söt pose, jag vet ;) NOOT!
de är såhär man ser ut efter en dags spelande matcher,
nyduschat hår, out of smink och myskläder.
EVS-joggingstället som jag bara älskar, mitt brottarlinne
från JC och min lilla kofta från favvo butik H&M.


ha en fortsatt bra kväll,
tuudliliuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0