goddag

dags för ny blogg igen, ett ställer för mig att uttrycka mina känslor och tankar, vad som händer
i mitt liv just nu och vad som är roligt. En del kan misstolka det man skriver genom att
tycka att man är en idiot som skriver att man bara mår så dåligt hela tiden. Ni får tolka mig precis som ni vill, jag skriver vad jag tycker och tänker när jag tycker något och har ni några problem med de FAJN. Jag kan aldrig hjälpa min känslor.
Vissa människor känner så, man har bra och man har dåliga dagar. Det finns inte mer att säga.
Det jag börjar med idag är en härlig känsla, =)

det var idag efter skolan jag hade en sådan härlig känsla,
skolan hade vart helt okej både bra och dålig, men med en solstråle som jonna med mig
gjorde det dagen som vanligt helt perfekt. det var på bussen hem jag satt där med musiken i mina öron,
låten var som vanligt "another you". den är härlig den, där satt jag med solen i mina ögon samtidigt
som jag såg ett nyfött barn i en barnvagn. den lille låg där och smålog åt sin mamma,
det var väldigt glatt. när jag sedan hoppat av och gått en bit möttes jag av solenstrålar
det var då i det ögonblicket jag kännde värmen, bara för de tillfället kännde jag livet. hur härligt det kunde vara
att leva. jag fick bort alla dåliga och sorgsna tankar som jag haft tidigare på dagen , alla bekymmer försvann
bara för ett ögonblick. det var härligt. det är klart när jag sitter här nu har alla bekymmer återkommit i sin plats igen men då minns jag det tillfället , de gav mig ro. det är sådana tillfällen som är värda mycket.

jaja, får se hur mycket jag kommer skriva i den här bloggen hädanefter, kanske tom lyckas mer än med de andra.

pusshej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0