ilska?

just nu: ilska på hög grad! det här är fan inte rätt, inte från något perspektiv. och så som jag känner mig, så förtjänar ingen att känna. och jag klandrar det, det gör jag fan. ilska ilska ilska ilska!!!

tänka på annat, tack. ikväll ska jag och lite andra personer bla jonna och maisie mysa igen. bahnhof som gäller för våran del, men som sagt inte direkt någon tummen upp för mig där men man kan aldrig säga aldrig förrens man upplevt det själv. imorgon är det kim och linn som gäller, mysigt att de kommer ner och hälsar på oss lite i våran lilla stuga. tror dock jag och linn kommer att vara väldigt osociala mot de ndra munnarna kommer att gå i ett hugg, mycket att prata om. 

planerar att åka upp till gislaved på sportlovet också. fick ett litet skickade ett gulligt sms innan idag "kan du ej komma hit snart å hälsa på så vi får mysa lite å så att vi kan ta de där skitsnacket snart" den skrev även att den kunde tänka sig att betala en biobiljett. så ja tack, på sportlovet! dock inte hela lovet eftersom gislavedsborna ändå inte har lov samtidigt som oss skånebor. så kommer nog upp på söndagen och hem på måndagen/tisdagen..
även fast att jag inte pallar, men iof inget planerat bara lite olika tankar på vad jag kan göra.

annars på lovet får vi se vad som händer, hoppas på mys iaf! jag och jonna har pratat om att jag ska få följa med till halmstad på onsdagen så det tackar jag absolut itne nej till. tänkte ta ett hål i örat samtidigt också så att de blir nog nice. sedan en sak till föresten, sist men inte minst ska jag och feng ha vår lilla kärleks dag också , DE NI!

och för er som inte vet hade jag en jätte mysig alla hjärtans dag. var i helsingborg och kollade bio och myste. tack för dagen vs kvällen EIK!, haha , vi dog av skratt (a)

ha ett riktigt bra lov alla, mitt börjar om hum ca 30 minuter , riktigt skönt! och för alla er som ska åka skidor eller utomlands m.m, jag är AVIS! vill med göra det ju ;D
en bra start på lovet och allt blir säkert jätte bra, :)

nu ska jag sätta mig här på vår lilla datakunskapslektion och få ut mig all ilska

Ps, tror faktist älrigt att de kommer bli en saknad av dig (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0