ingen ork..

jahopps, då var det bara 3 dagar kvar av sportlovet. är ni ute efter min åsikt tycker jag faktiskt att det ska bli ytterst lite skönt med skola igen. kalla mig dum och korkad men så är det. antar att jag bara känner så just nu, när skolan väl börjar blir det nog andra bullar. det här sportlovet i ett ord: gäsp!

varit lite dålig på att skriva den här veckan, tänkte därför göra en resumé på de dagar jag missat;

tisdag;
vaknade väldigt tidigt för det var jobb på gång! riktigt stolt över mig själv faktist. jobbade otroligt mycket idag, jag var väl lite pepp på det kanske. Det är extra roligt nu när ombyggnaden är i full gång, en aning rörigt kanske men riktigt kul. Satt för det mesta med MLP nummer och lite annat smått och gott.
sedan åkte jag hem vid 18,30 tiden för att snabbt fixa till mig. Skulle sedan bege mig tll jobbet igen för fotografering. Panik! Men det gick säkert bra! Fotot blev glatt iaf, Alex och Mona satte igång och tjöta så då gick skrattet i full gång! En stolt dag helt enkelt.
onsdag; jaa, då gick jag upp tidigt igen för ännu en färd till jobbet. men skulle nu inte jobba så länge för då var det en färd till halmstad med jonna som gällde. vi skulle åkt vid halv 12 men ACK ACK! det blev det inte, på vägen till jonna hade de skett en bilolycka så jag och pappa satt i kö riktigt länge, men tillslut kom vi fram. ÄLSKAR MIN PAPPA! sedan gick förden mot halmstad. SÅ MYSIGT! där gick vi och fyndade lite saker både jag och jonna. två väskor var ju inte fel heller. riktigt fina båda två. jonna du är helt otrolig! vi hade jätte mysigt. vi skulle igentligen ta lite hål i öronen när vi var i halmstad med men nej nej det blev det inte. Jeffla fjantigt de där med ålder tycker jag.
TACK FÖR EN UNDERBART MYSIG DAG JONNA! <3....på kvällen åkte jag och jonna först hem till mig sedan hem till mogge för att kolla lite hockey. YES, vinst var det. Jag blev sedan trött när jag låg där i soffan med jonna, myspys. på natten sedan blev det film och snarkningar. BRA DAG!
IDAG; vaknade, åt frukost och kollade miracle. HAHA! den filmen slår alltid allt alltså :). sedan blev det snabb påklädning för en resa till helsingborg sedan väla. Lite fika med mammsen och pappsen är aldrig fel. Kollade lite nya skor som jag ska ta mig tid till att köpa nästa vecka. HAR REDAN BESLUTSÅNGEST! :O...

imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, kanske åka in till HBG lite igen med skrubbarn..får se!. det blir nice, förhoppningsvis! och på lördag blir det förmodligen lite check på brodern min, men får se. farmor och farfar kanske kommer ner och hälsar på med....sedan får man hoppas på lite fest med! då ska det firas! annars så är allt bara lamt lamt lamt lamt. japp, så är det...

den här kvällen är lam. har inkentinken att göra. känner egentligen inte för att göra något heller.. har ju träning men det drar emot när jag tänker på det, men det blir vad det blir! vill bara inte vara ensam. men äsch, jag överlever alltid. kanske ska börja fixa med en ny design, eller kanske skulle jag bara se till att ha lite thess tid med ett varmt "bad" (PAHA), ansiktsmask och gotti gott gott. vettetusan...


kliet i fingrarna finns inte och jag känner inte för att skriva längre. inte idag iallafall. det är nästan så att jag tvingar mig själv till att skriva det här inlägget, bara för att liksom. hoppas för all del det känns bättre om 3 dagar, då måste skrivar suget vara på topp! palla palla palla palla.. ciao

08.02.14 , puss på dig <3

Kommentarer
Postat av: t0ka

Taack, ja visst e han skitstor nu! :-)
Saknar dej tessan..
Hoppas du mår bra!

2008-02-21 @ 20:40:27
URL: http://t0ka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0