kärlekens dag

Kärlek så mycket mer än bara ett ord. För mig är kärlek något som ger
en känslostormar. Man bli glad, ledsen, fnittrig, besviken, generad och mycket mer.
Det är något som väldigt djupt berör en och man bli påverkad av oavsett om det är
kärlek till en bil, djur, vänner, partner eller något annat. Ordet kärlek innefattar så
ofanligt mycket trotts att det bara består av sex bokstäver. Så mer kärlek i världen!
Kärlek att utvidga sin egen värld. Det är farligt att älska någon,
det är ett riktigt äventyr. Men tillsammans med någon blir allt vackrare.
Bara man kommer över berget som skymmer det mesta så öppnar sig
en hel värld. Du måste våga ge för att få, genom att dela får man dubbelt
tillbaka. Kärlek är något otroligt vackert.
Jag vet vad kärlek är,  jag har kännt det. Det är allt detta men så mycket mer!


Det är mycket känslor som sprider sig en dag som denna. Jag känner det, från tårna upp till hjässan. Min mage drar ihop sig inför varje sekund. Vad vill jag igentligen!?
En tomhet drog in över mig då det som inte fick hända hände, men det mörkret är nu borta. Jag hoppas för alltid. En sol har nu kommit in i mitt liv med storm och det känns bra. Jag hoppas att känslan stämmer.

Hjärtans dag idag blir en mysig dag. Bio och mys. Rosor och kärlek. Kyssar och kramar.

HAPPY VALENTINES DAY


Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

Fin blogg! Hoppas du får en bra alla hjärtansdag!
:)

2008-02-14 @ 09:10:00
URL: http://www.empemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0