kissa i kors!

gomonnon! :)

som jag sa igår, skulle jag ha svårt att vakna idag för att jag inte kunde sova ;)
men igår så var det faktist så att jag pratade i telefon med maisie
halva natten, i hela 2,5 timmar fram till ca 1-tiden, vi hade det faktist
riktigt mycsigt, jag slapp att göra mina kvällssysslor ensam iaf, som
att borsta tänderna, tvätta av mig sminket och kissa (a), där blev det en
poäng till oss båda!,
så ja! nu skyller jag inte på någon mer än mig själv att jag inte somnade!
 och till viss del maisie och faktist robert! :P, men ack ack , igentligen inte!

befinner mig hos jonna nu, vi har sovmorgon och GUD så skönt!
dagen började mycket fint,(även fast att jag var trött) hade världens goaste känsla..
vaknade upp med solen i ögonen och med havet snett ner.
det är inte varje dag! gick min lilla runda ner mot havet
var bara tvungen, och kände hur härligt det var!
får hoppas att den känslan sitter kvar resten av dagen :)!
vilket kan bli en gåta eftersom vi har samhälle första lektionen ;)
efterskolan blir det håltagning i ööat med jonnis :).. aj aj aj! ^^
hoppas på att det blir kanon bara (y) , sedan blir det "4" timmar
sittning på affes, ja , fika får jag iaf :) haha!

men nu måste vi springa vidare till lilla skolan!,
tjing och tjong i galloppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0