nostalgitripp, "maten" och snack

hej världen! gårkvällen/dagen var bra. jag, skrubbarn och grannen upplevde nostalgi, hur och var avsöljar jag dock inte. var i helsingborg på dagen och fikade massvis. vi tog bussen dit och stannade väldigt länge. tog sedan tåget tillbaka. sedan till mitt pläjs och åt lite maot, vidare till svanshall och funderingarna gick över vad vi skulle göra. tog beslut och åkte in till ängelholm, hockey! Där mötte vi jonna :) och gänget, begav oss sedan till svedberg (återigen)där satt vi några stycken och chillade läget, lite drinks och den kvällen blev bra. vet inte riktigt vart kvällen tog vägen, tiden gick sjukt snabbt. antar att den gör det när man har roligt. vid ett tiden hem och bums i säng. den där "maten" satte sina spår och jag var absolut inte i min bästa form när jag vaknade upp imorse men det var värt det. det är det alltid!

tvingade mig upp och för att farmor och farfar var på besök. trevligt välkomnade de fick utav mig, NOT! godermorgon! time för att fixa sig lite, inte direkt något jag ser fram emot. jag är inte på hugget idag.

nu vet jag inte riktigt vad som väntar. eller joho, snart blir det hockey, brodern spelar lite match! PANIK! sedan blir det väl lite skönt snack ;D kanske åker till huset senare som är i fullfart med bygget... efter det lite mös med melodifestivalen  och kanske kollar greys anatomy. paardy?! vi får se, vi får se...

with love
thessi

pics...

1, johanna 2,jonna 3,svedberg 4,johanna vs thess 5, jonna 6, johanna vs thess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0