ny dag, nya tag

det är med stor glädje och en gnutta av stolthet som jag berättar att jag snart ska flytta, och det är som en stor tävling. just nu känner jag att det här kan vara sveriges bästa som hänt på länge pga alla omständigheter som jag har/haft i min lilla stuga. för er som inte vet, så är det så att jag just nu bor i en liten stuga och ska snart flytta då som sagt. vi har bott här sen i somras... och ja, vår redaktion här hemma har haft mycket vi upplevt de här månaderna, och har mer att se fram emot de kommande åren!  och jag tvivlar inte på oss, aldrig! <3

men... trummvirvel.. om tre/fyra veckor åker mammut, papput och brooo,  ner till österrike för att "representera" jonstorps ishockeylag. det ska nämnligen på någon turnering där! vinnarna kommer att utses, stora journalister kommer vara närvarande, det kommer hållas tal och det kommer att vara en stor fest.....NOOT!

och jag? jag blir väl hemmastadd för en hel vecka, där jag för övrigt ska ha det super mysigt. men kommer sakna er! :( och i dagarna får väl jag "i värsta fall" lite tid över till att shoppa loss och sitta i de nya huset! ^^

lite typiskt att det inte kunde vara den veckan lovet var istället för då hade ju lilla jag kunnat följa med kanske? det blir sammanlagt minst "20" timmar åkt-tid för dom den dagen de åker. inte för att det stör mig allt för mycket,  det kunde bara varit mysigt, men ändå lite typiskt.

men tusan, vad kul för laget!

jaja, nu pratar jag en massa gojja! ska faktist ta och städa mitt rum!

see you later aligator!
with love,
therese

image32

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan komma och bo hos dig :D maha

2008-02-28 @ 22:09:59
URL: http://meifengla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0