oidentiferade känslor

jag är så trött på ord. på oron som svider. trött på att känna mig otillräcklig och att klandra mig själv. jag är så trött, så trött. sitter här, dunkar musik varvat med huvudvärk och tankar. tankarna snurrar och jag tänker allt som finns att tänka, utan att riktigt tänka. utan att registrera.

jag vet inte vad som känns bra eller dåligt. vad jag borde koncentrera mig mest på. mig själv, dig eller er. jag vet inte vad jag borde släppa och inte heller vad jag borde hålla fast i. vad borde jag kämpa för? vad borde jag känna? hur vet man att man känner? hur vet jag att jag känner rätt, och inte fel?

hur vet man säkert? är det en speciell känsla, och isånafall hur känns den? jag har så många oidentiferade känslor som jag inte vet ursprunget på. vet inte vad som skapar och vad som raderar. vet bara att det känns. känns i hjärtat, i magen, i hela kroppen.

stop! slut för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0