onsdag.

Hyfsat lugn lång skoldag, inte direkt något att hurra över men det är bara att bita i det sura äpplet och ta sig igenom dagarna för snart är det lov! Stort minus är att jag hade ett idrotts prov idag och hade inte öppnat häftet innan lektionen, bra gjort Therese! Hade tänkt att ta tag i det, men de sket sig rejält... Tackar Jonna ^^ <3
Efter skolan begick jag, jonna och erik oss till Espresso hause där vi satte oss ner och fikade lite. Mysigt var det om inte klabbigt. God dryck iaf :). Umgicks sedan med jonna fram till de att hon skulle iväg till träningen, då fick jag gå till min lilla buss och åka hem. ^^.

Är ensam hemma ikväll så det blir en lugn och sansad kväll. Tänkte sätta mig och skriva klart min , jonnas och paddes redovisningspapper inför morgondagen. Paddeplutt har ju gått och blivit sjuk nu också, så det blir jag och jonna som får ta tag i den redovisningen, powerpoint och allt löser sig!


Och tillåt mig att säga blä och blä för att det är liksom typ matteprov på fredag. HALLO TYP! Och jag säger blä på den omogna också. BLÄ BLÄ BLÄ BLÄ!!!!!!!

Allahjärtarens dag imon, hoppas det blir en mysig dag. <3

tjingtjong, pluggning på G - skriver lite senare igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0