puppie

tidigare: vaknade med en riktigt go förskylning. kändes ju väldigt prima alltså. men även med tankar på gårdagen, tack! kim, linn och kristin kom och hälsade på. riktigt mysigt, så otroligt glad att ni ville komma. vi åkte lite rundor med kim som chaufför och sedan in till helsingborg för en liten fika. mamma bjussa och gud så gott det var. fortsatte sedan hemma framför tv;n med melodifestivalen framför oss och massa godis. lite guitarr hero blev det också, linns moves gjorde allt ;D. det var mysigt. tack för en underbar dag/kväll, precis vad jag behövde:)



nu: har bestämt mig för att sätta mig här och lyssna på lite musik och skriva lite i min lilla blogg. sitter även ock skriver med lite folk på msn, alltid mys det med ^^. så får väl fortsätta med de nu...

sen: innan jag nannar tänkte jag prata med mamma och pappa om lite småsaker.bla det är nämligen så att jag vill ha en söt liten hundvalp (om ni inte visste detta). för vad skulle inte passa bättre än det just nu? en vän, en ny liten prick i mitt liv. sa igår att jag skulle döpa kissen efter en kändis, en sexbomb i någon film, min/vår nya sexbomb ^^. familjens :)

vad som väntar senare är förmodligen sovtime, snytningar och kanske lite film.


Arrividerci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0