somewhere deep inside we both know that we're ment to be

ny dag, nya tag. gick upp rätt så tidigt idag hemma hos lilla maisie. vi åt lite god frukost och kollade en massa goa filmer, eller, ja, 1 film och ett program med lite MTV på de. Men de räknas ;). vi fortsatte dagen först i sängen halva dagen men sedan blev det helsingborg för någon timme. riktigt mysigt det med, bara att jag och maisie fortfarande var väldigt trötta. frågan är HUR?!, äsch ingen som vet, men roltigt hade vi. :)
kvällen igår började med en lyxig middag på en resturang med maisie. yummi, mys mys. sedan fortsatte vi kvällen hemma hos ejfel på lite fest, söndag? en söndag och fest? HAHA! men det gick, vi var några stycken hemma hos honom, lite segt i början många var trötta men när sedan drickan gick igång vaknade alla till. hej och hå, DJ bytte vi underkvällen också. sedan när grädden kom in i bilden då gick det hett till kan jag ju tala om, OJOJOJ. sprut sprut på alla! lite gosiga näspussar med ;) haha! robins tomte skägg tyckte vi om med xD
kvällen blev rätt så lyckad. på vägen hem cyklade jag, maisie , robin och kalle tillsammans. nu kommer dagens,
kalle - det är tur att man är så nykter att man kan cykla!
2 sekunder senare ligger han på marken med cyklen över sig :D den är så JÄVLA klockren :)

åkte sedan hem till maisie och sov där som ni nog nu märkt ;). riktigt mysigt satte på en film och skulle titta på den tyckte vi, men efter 5 minuter låg jag där och tittade själv, då hade lilla maisie somnat, haha :) riktigt mysigt hade vi iaf :)


nu på lovet måste jag få lite plugg avklarat. har matte uppgifter att göra och jag och matematik går inte riktigt ihop. vi är ungefär som plus och minus, motsatsen till varandra. jag längtar med andra ord inte till mattelektionerna i skolan. men det är ju tur att man inte har något prov i det iaf för då hade jag dött. och annat som håller mig uppe just nu är mina vänner. tack för allt, alla goda råd och för att ni lyssnar och pratar med mig. sämst just nu är de där dumma trubblet och jag vill bara skrika ut allt som tynger mitt bröst.. men det sitter fast, vägrar slita sig loss. fastklistrat med karlssons klister och allt som kommer ut vänds emot mig och jag slutar i kaos. ungefär så.

men som sagt ny dag, nya tag. ska försöka rensa luften och reda ut saker och ting. förhoppningsvis känns det bättre nu ikväll. och förhoppningsvis ligger jag med huvudet på min nya kudde och sussar sött i underbara drömmar , hihii :)

Arrividerci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0