söndag.sunday.domingo.sunnuntai.

gårdagen var mysig. vårat kalas med gotte, pizza och svenska hits firande. åt god pizza och myste framför en dator med johanna. du är för goe! jag blev förvånad, på ett väldigt bra sätt. fick se den nya grannen igår med, ojoj! xD
apropå granne m.m snart är flytten och time att bestämma vilken rum jag vill ha, PANIK!  vill nämligen måla min fondvägg, som just nu är vit, alltså inte speciellt rolig. får dock inte göra det själv pga färgen så måste be någon göra det. så får nöja mig med massa inredning istället. och det är aaaaaabolut inget fel på de :)

idag har det vart en hemskt lång dag. vaknade och visste absolut inte hur jag skulle ta mig in till ängelholm. som tur är finns johanna och hennes snäll mammut till skjuss. vi åkte in kollade hockey där även jonna satt. ni två är för goa <3 löööööve tha sms signal! :) sedan åkte lilla söta johanna hemmåt med min papput och då begav sig jag och jonna oss mot la centrum där vi mötte eik. vi satt oss och fikade på lilla espresso house. mööösigt värre! sen gick vi vidare till volleybollen, som precis tog slut när vi kom :S haha! där hittade jag ronny som hjälpte mig hitta en person som ska hjälpa mig på tisdag! TAACK!, robert har lovat att följe med mig också. YEY! och micke kör ^^! haha:) 
jahaja skola imon då!? kommer inte kunna sova och då kommer jag att vakna senare än vanligt och jag kommer inte ens hinna äta något innan skolan!. alltså kommer jag att vara död imorgon. BAJS!

blabla, skriver bara massa onödigt för tillfället. det får ni stå ut med. nu kurrar magen. så får la ta något mösigt att äta :)  puss på er

{ps; polisanmälning funderas! ds.}

image27 image28 image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0