time to change

dags för en bekännelse: jag har inte klippt mig på en månad nu och mitt hår är verkligen en katastrof , vörjar bli lite slitet, så på lovet är det dags att börja tänka på hur jag vill ha det.

jag älskar väl mitt lite halvlånga hår, har alltid gjort men känner att det är dags för en liten förändring. det var inte förrän igår tanken faktiskt slog mig på riktigt. funderingarna på förlängningen kommer alltmer ofta, inte jätte långt, men betydligt längre än vad jag har nu. i era ögon lär det inte vara långt det jag funderar på, men i mina. 

en bit nedanför axlarna, lite mer snelugg. lite ljusare och med lite ljusbruna slingor i för att skapa lite kontrast. ska bara ta mig i kragen och våga. för ibland måste man våga lite förändring!

Kommentarer
Postat av: theplace - Jennifer,

jag har inte klippt mig på nästan ett år :O
kolla gärna in våran blogg! /J

2008-02-16 @ 23:30:50
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0