åh vad skönt att leva då....

just nu sitter jag med mina naturkunskapsböcker i nävarna och råpluggar inför imorgon, jag kan ju tala om att jag inte fattar ett piss. jag önskar att jag kunde vara som den duvan som vet mest och fattar mest i hela vida världen, nämnligen fattarduva. dom måste ha ett bra liv... iaf när det gäller sin skolgång.

skoldagen gick relativt fort idag, de två första timmarna gick väldigt lätt igenom svenska och engelska. woho! hade sedan mitt lilla idrottsprov som också gick bra, känndes bra om inte annat, fast okej lite fuskmedel hade jag ju såklart med mej, som vanligt! sedan hade jag tyska och där muntligt förhör och hörförståelse, gick också bra, en tumme upp på mej för att för en gångs skull säga något på de där tyskalektionerna. det brukar i övrigt bara vara paddeplutt, kim och jens som pratar och jag bara fyller i lite dåliga kommentarer då och då men idag tog jag tag i det hela också! efter skolan gick jag hem till bobben och pluggade. mysigt värre med solen i fejset och fin synvinkel åt vänster ocg pluggböckerna till höger, kunde inte bli bättre ?
jag tog sedan bussen hemåt och nu sitter jag här. mammut var på dåligt humör idag men de lönade sej sedan när papput kom hem och sjöng sina vanliga truddelutter. me love you!

en pling till plugghästen pruttjohanna hann jag med också, hon satt där med någon jeffla uppsats och jag sa bara NEJ TACK! det blev iaf ett snabbt samtal men pratade på gjorde vi ändå. måste ju faktist bara säga grattit till dej idag! shiet, väldigt avsundsjuk om inte annat, HELA 4 GULD tog du, woooohoop! din lilla gräshoppa! <3

jaja, snart har boysen tränat färdigt och enligt rykten kommer hela skrubbligan +grannen och snutten hit sedan för att bege oss ner till de vackra havet och doppa våra små hjässor. woho! me like you.

så, vad händer imorgon? eftersom att imorgon är skolveckan slut. jag hoppas innerligt att jonnajahn och maisiefeng kommer hit och myser med mej lite. den där SPA nighten ska bli av! måååååste innan lilla jonna åker till malta...utan mej...i tre veckor...fy på dej....BLÖ...snyft....blö....snyft....osv. what liksom? hon kommer blir brun som en lärka (om nu lärkor är bruna, men de lät bra). good, maisiefeng vad ska vi ta oss åt? hon helt svart och vi helt vita som kritor. nonono, vi ska slå henne med de, de kan jag lova. naaaaat! om inte annat så hinner iaf maisefeng fylla 17 år, woho! firas med buller och bång, om inte annat SOMMAR och sol får vi verkligen hoppas. me like you girls!

blablablabla vad jag tjatar, men det är nog förmodligen för att jag inte skrivit på ett tag och har helt enkelt en del att skriva om, och slutet är inte ännu. för idag är det nämnligen den 4;e juni och jag är glad eller ja relativt iaf om man bortser från alla problem och beskymmer. en månad och solen skiner woho på det också!
beskymmrerna försvinner ju inte för det, gud vad jag hade velat vara där nu, blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa för det!
argsint! och förtfarande tvivlar jag på om jag kan lita på dig, ibland är du dig själv men ibland skiter du i mig och jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till, dina kommentarer och falskheter kan ta och stoppa upp sej någonstans!
men men men men....livet leker och lifes go on men känslor finns alltid kvar!
wooups många beskymmer på samma gång, och jag lovar allt är olika! så skit i att förstå, jag tror inte ni gör det ändå, någon kanske. men peppa mej istället, det vore jag oerhört tacksam över!

nej nu måste jag plugga vidare, annars blir det som paddeplutt ska göra imorgon, skita i det. men det får jag verkligen inte göra. bajsungecamilla som lägger ett prov just nu! jag avslutar hela bloggskriften med en sång;

solen skiner himlen är blå, åh vad skönt att leva då. upp i toppen är allas humör och det är det som susen gör, chachacha!

ARRIVIDERCI <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

goding, jag bara ler!

2008-06-04 @ 21:21:14
URL: http://jonnacronberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0