forgivness-

det är 2 veckor 4 dagar 6 timmar 25 minuter och såklart några sekunder  sedan jag skrev ett blogg inlägg. snacka om att jag är engagerad här?! naat! äsch så går det när man har fullt upp att ligga ute i solen, jobba och må allmänt bra.

jaja måndag ny dag och nya tag är vad som gäller inte direkt en bra dag dock! jag vet verken ut eller in.. ge mej svar!
jag är trött på att hela tiden spela ett spel..hädanefter tänker jag leva farligt, våga ta risker och njuta av livet och dess godbitar så gott jag bara kan! jag har ingenting, absolut ingenting att förlora på det. det är verkligen på tiden nu! och jag har kännt att det kommer sakta men säkert... men igår natt hade jag en "mardröm! en dröm som kändes så verklig. jag vet inte om det var ett tecken eller vad det var. Stilla, ensam och nerbruten låg jag i min säng och stirrade blint upp mot det vita taket medan tankarna och känslorna sprängde inom mig. jag vaknade med en duns. trodde jag var där, där i det huset i den soffan. allt kändes så otroligt verkligt men jag vågade inte tro det. alla de känslorna, vad hände? att jag var där igen. klumpen i magen sitter fortfarande kvar och så fort jag tänker på det kallsvettas jag. jag minns varenda steg varenda tanke varenda ord...snälla ge mej svar! vad menas med allt , vad vill livet med mej? är det fortfarande något där....eller vad var det som hände med mej? jag nästan skämdes när jag vaknade men ändå kände jag sorgen. och jag vet inte om det var positivt eller negativt , något jag iaf vet är att jag aldrig kommer att förlåta mej själv för den drömmen...och jag kommer heller aldrig glömma den!

så mycket jag vill få ut, så mycket jag vill säga... men jag kan inte! det går inte. allting sitter inom mej, långt in. det är fastkedjat med tusentalslås och jag är rädd för att öppna de. men jag vet att en dag kommer det brista. och när den dagen kommer ska jag vara förberedd. jag ska få mej själv att vara stark. vara stark för att klara DET. allt de inom mej, allt som är fast och inte kommer ut. att EN gång för alltid få allt ur mej. resa mej upp och ge mej lust att hänga på! jag blundar, för det blir bararörigt med så många ord på en och samma gång. det finns så mycket mer på både gott och ont. jag inväntar det rätta tillfället....

som sagt måndag, vilket innebär att det är tisdag imorgon. och tisdagen är den dagen jag har gått och längtat efter hela helgen, för då är det lund och mys som gäller! hoppas den här dumma mulna måndagen försvinner snabbt och att det snart är morgon igen. för jag vill ha måndag idag. att åka bort känns som lite behövligt. jag är så trött nu för tiden och måste få det till en positiv vända. jag ska stanna i lund till torsdag då jag sedan tar mej upp till halmstad för ännu mera mys. det känns faktist lite ensamt här hemma nu de här veckorna. till att börja med är jonna i malta i tre veckor och det är något sjukt mycket jag saknar henne KOM HEM!  sedan har vi min bror han har precis kommit hem från en vecka i fisken och åker igen på onsdag till stockholm för att sedan åka till spaninen i två veckor så han blir totalt borta i en månad. och till sist har vi robin , han är på kreta nu och det blev tomt. jag trodde faktist att jag skulle ta mej an det. men de blev jobbigare än vad jag trodde. något jag inte kännt på länge<3. och jag får ju itne glömma den heliga viktor svedberg som är i sitt hembo göteborg, klart jag saknar dej med! ;) sen jobbar alla och jag är ledig den här veckan så därför är också mitt beslut att åka den här veckan. men jag har även något att längta efter när jag kommer hem. då ska jag träffa min maisiefengla , gud puss på dej sötnos! och då ska vi på paaaaardey hos älsklingskrubben! för hon flyttar ifrån mej så det blir lite "tårar" samt glädje! men en natt med i sängen men fengen är ju inte helt felt! muuehahah.

nej nu har jag låtit mina fingrar bli utslitna, får nog lugna ner mej lite. får väl ta och börja packa och sedan sussa mej till sömns till en ny underbar film jag köpt! mums! en sista saknadshälsning till jonna. kom hem! älskar dej! och såklart till robin, blev så glad utav ditt sms jag fick igår "thess jag saknar dej och jag önskar jag var hos dej så att jag kunde värma dej under ett täcke" , you make me smile!

puss på er alla!

arrividerci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0