belive it or not

örk, fortfarande rejält trött. men för tillfället håller jag på att packar ihop det sista smådelarna utav packningen inför flytten. lääääängtar så himla mycket nu! även fast att jag är glad så är jag lite ledsen också, kommer faktist att sakna detta stället, väldigt mycket. tro det eller ej! som sagt på torsdag och fredag är det stora dagar, mycket kommer att hända. fullt upp helt enkelt! såå som sagt jag får inte vara trött, jag måste hålla humöret uppe för att det ska orkas hänsa någonting här i världen!
har tagit lite småpauser i mellanåt och satt mig här, som nu. men även tagit lite småfoton, NO LIFE! sedan blir det väl ännu en paus då Robin ville ut en runda så får väl slå en plingeling till honom. Tror att det skulle vara mycket behövligt faktist!
Nej, nu rinner tiden iväg. Kan inte sitta här någemera!, PACKA PACKA PACKA!

Arrividerci


småfoton från pausen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0