step step, ooouuhjäää

hoppades på att solen skulla skina lika klart idag som igår
men icke sa nicke. idag ligger en djup dimma över jonstorp city,
med andra ord väldigt deprimerande och tråkigt!

så från gårdagens humör till dagens har sjunkit rejält må jag säga.

gav mig tusan på att ha mina stövlar skor ändå, utan sockar i.
väldigt väldigt dumt av mig, inte det att det var kallt eller så
bara det att mina fötter dör snart ; skavsår så in i helvete! och BLÖTT!
men vad gör man inte för dom. ska ju fösöka
gå in dom lite bättre så att de inte blir så mer.
hope so, för annars är dem underbara!

annars var skolan bra, uuuhu! ni skulle sätt..hade step på gympan
och jag, jonna och mårten hade väääärldens bästa pass..
tschaa, en aning för sechish kanske men waevaa!
vi var klart klyftigast och hurtigast iaf!
oooouuhjäää säger jag bara! :)

har precis tagit en dusch eftersom jag varit hos håkan idag också,
en aning pinsamt att komma inrusande med svettet i pannan
men men, han tog mig som jag var sa han. (y)
jag hoppas verkligen på att det här eländet blir bättre nu,
pallar inte "lipa" över att ha ont hela tiden, jaja! tiden läker sina sår!

nu är det dags att ta tag i att läsa på som tusan i bäckerna
har gett mig tusan på att jag ska ha ett vg i tyska.
och eftersom det är dags för tyska och data prov  imorgon och på fredag
så sitter jag med näsan i boken hela dagen,
åtminstone ska jag försöka. vi vet nog alla hur det kommer att sluta
min "PRINS" kommer förhoppningsvis senare, och det passar
ju utmärkt eftersom hon är ett tyska geni och kan hjälpa mig
wupidododo!

men avslutar dagens skrift ....(om jag nu inte får för mig att skriva ikväll igen).....
med en dagens raggningsreplik, som idag är regisserad av Robert!

"Tja, du...du råkar inte ha en halstablett jag kan få?"

"Eh jo visst.."

"Du, jag har händerna fulla, skulle du kunna ge mig den med munnen?"
mycket fin raggningsreplik, haa?

Tuuuuuuudiiluuuuuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0