tjolahopp

som ni kanske märkt har jag de senaste dagarna inte varit så väst aktiv i mitt bloggande,
detta beror mycket på eller rättare sagt det beror på att vårt internet fortfarande är
försvunnet, + pga flytten vi nyss varit med om. Men jag kan tala om att
den är relativt klar. mycket skönt att äntligen får sova i en NY säng,
ny ja, så underbart! ni skulle bara veta hur stor den är, GIGANTISK!
aldrig sovit i en sådan stor säng innan om man inte bortser mammut och papputs (a)
jaja, kommer att bli mer aktiv i mitt bloggande när jag kommer tillbaka,
mycket som har hänt som jag bara måste få ur mig,
vänta och se....
så, bloggandet drar mot sitt slut och jag & jonna drar oss tillbaka till skolan.
tuuuuuuudiluuuuu

Kommentarer
Postat av: Jonna

överdriv inte nu med säng storleken. min är lika stor men inte känns den gigantisk? ;)

2008-03-25 @ 17:51:18
URL: http://jonnacronberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0