can i trust you? .... no

sitter förtillfället med tandborsten i munnen, gud vad mycket tandkräms skumm det kan bli av allt en hel vetenskap helt enkelt, skumm skumm, spott spott!

ska snart gå och lägga mej för imorgon är det jobb som gäller, jag känner mej inte alls taggad ..vet inte varför, det är ju nu man ska heja på sej själv för att man ska jobba! men inte jag! måste ändra den till något positivt istället! GUD VA ROLIGT ATT JOBBA! redan på bra humör och vips sugen! naaat, om ändå :@

äsch, life goes on! kvällen var iaf bra, film, promenix och massa prat, härligt! behövdes för min del! robin du är en bra vän, roligt med dig.

sängen ser så lockande ut nu alltså, måste slå mej ner och tänka, blunda och sedan somna. om det nu går....och tänka på? vet inte allt möjligt, det snurrar i mitt huvud just nu. massa tankar och blött är det. jag kan inte lita på dig!!

dags att sova och må om sig lite. puss och godnatt!

woups glömde; GRATTIS VIKTOR OCH LUDDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0