knäppgök

det är märkliga ting som sker i livet, jag ställer mig frågan ofta -vad är ett liv?
jag får aldrig svar, ibland är man lycklig&ibland inte så lycklig, hur ska man veta när man är det&när man inte är det? en osäkerhet drar därförin,&jag undrar om det är något positivt eller negativt...
den frågan kommer jag alltid att ställa mig själv inför&det finns nog inget botemedel...
för jag tror inte att någon vet! Ingen, inte en enda, men en sak jag är säker på det är att;
LIFE IS LIFE!

befinner mig för tillfället i datasalen&lyssnar på lite musik. jag har ingen ork att lägga ner min tid
på att arbeta med de nedrans exel,även fast att jag vet att jag borde göra det men jag har annat i
huvudet istället som sparkar&sparkar...vi ska sedan ha en liten svenska lektion som jag är lite osäker på,
någon säger att vi ska vara i datasalen&några säger att vi ska vara i klassrummet, äsch, för mig så blir det förmodligen kursprov iaf, eftersom jag missade det när jag var i tyskland! hoppas?hoppas inte?
hade varit väldigt skönt att inte ha de där provet&bara tagit det lugnt fram till matten, få tänka lite...
matte som sagt &prov nästa vecka, vilket jag känner är YIPPI , eller?
oowh, natur senare med&undran är..PROVEN? färdigrättade? auch auch, hoppas?
eftermiddagen&kvällen blir mycket slapp, umgås med familjen hade jag tänk att göra, vilket också behövs...
frågade robin om han ville gå ut&gå också, för att rensa hjärnan lite &han var på!

jag älskar dig , är ett väldigt starkt&känslosamt ord. det är inte ofta jag säger det till någon, jag säger bara det om
jag verkligen menar det. igår&många dagar innan det fick jag det förstått för mig själv! vem&vilka jag älskar, riktigt älskar, en som bryr sig&en som ställer upp! jag blir glad utav bara känslan, &hoppas ni vet det!

well well, nu börjar det bli time att avsluta detta&fortsätta dagen i all ära med den underbara jonna cronberg som
just nu sitter bredvid mig med rix fm i öronen, jag undrar om det är intressant? (a) . jonna, jag älskar dig!

en positiv sak jag bara måste tala om också är att ,jag tror jag är lite crasch :$ <3

tjing&tjong ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul blogg ! ;)

2008-05-08 @ 09:24:32
URL: http://sstefanie.blogg.se
Postat av: Jonna

Jag älskar dig också min solstråle.
Allting kommer bli bra, tids nog.

2008-05-08 @ 09:54:59
URL: http://jonnacronberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0