på tiden

hej&hå! (:

nu var det ett väldigt bra tag sedan jag var inne här&skrev någonting, anledningen är flytten&genom flytten ingen internet, men nu var jag&familjen så desperata efter det så papputten åkte&köpte ett mobilt bredband under tiden.
vilket jag nu känner var mycket positivt, äntligen kunna skicka iväg de arbeten&mejl till skolan m.m som jag inte kunnat innan. internet är ett beroende!!

jaja, undertiden jag har varit borta, alltså vilket är ca 2månader nu, har det hänt en väldigt massa, men tyvär kan jag ju inte ta vartenda dag&natt nu, ;) det skulle ju ta mig dagar att skriva ner allt. så förkortar ner den senaste tiden,

förra veckan var jag&tyskgänget i Kamen, vilket var mer positivt väntat. från början var jag ju inte riktigt taggad till det, men det gick över efter en kväll där nere. det var jätte mysigt, varje kväll hittade vi på något roligt&humöret var på topp pga det fina&varma vädret. partandet blev också väldigt lyckat även fast att det känndes som om det blev lite väl mycket kanske, men det gick ju ner iaf så man får se det hela i en helhet positivitet. resan dit&resan hem gick fort, men helt ärligt vet jag inte om jag orkat vara där nere mycket längre, det känndes som om man hade gjort sitt i tyskland :)

det var iaf väldigt skönt att komma hem om inte annat, det var så mycket&många som jag hade saknat. att komma tillbaka till skolan&träffa jonna, underbart! , &att överhuvudtaget komma tillbaka till skolan var kul, vilket jag tyckte var väldigt märkligt, men får även se det väldigt positivt! :)
fast gick bara 3 dagar i skolan den här veckan, mycket skönt :) .

&sedan så har vi gårdagen :), vilket jag ser som en positiv dag, började med att efter skolan ta tåget till helsingborg med underbaringen jonna, sedan vidare till CAT FLASH, där jag skulle fixa mitt lilla hår till en aning större (: , jonna var mitt stöd under tiden där, &hon satt med lite të i handen&såg mycket nöjd ut faktist :), sedan kom mammutten som stöd för henne för att gå ut med henne&ta sig en fika, goodie. undertiden där kom skrubben :) alltid léendet ;D, sedan kom mammut&jonna tillbaka&berättade om alla de stora bakelserna, &nej nej det gjorde mej inte alls avis :|, inte alls! bara jääääääätte mycket, men jag var glad ändå, färgningen var klar&helt ok blev det för en gångsskull. (: , sedan skulle mina små plattor på, nervöst sjutton var det :), när hon var klar blev jag mycket chockad över resultatet, JAG KUNDE TA MITT HÅR MED HANDEN VID RYGGEN shit.. inte alls van vid sånt ståhej, jag tycker att det blev helt okej :), kommer ta ett tag att vänja sig, men det löser sig :)

påkvällen blev det hem till jonna &lite pardy pardy :) , den goda maten gjorde kvällen god&det blev en lugn kväll, om man skulle ta bort allt det där cyklandet hade de kanske blivit ännu bättre ;), men de blev en bra kväll ändå :)
sedan somnade jag i jonnas underbara soffa&låg där&myste :)

vaknade<3 sedan upp hos jonna igen med att jag var riktigt nödig,&fann mig snabbt botemedlet, när jag först inte kunde somna om tänkte jag att jag kunde sätta på en bra film eller tv;n kanske, Tv;n den kom igång snabbt, men det var bara tv-shop på allt! tradigt, så fösöket på filmen gick ju inte så bra heller, jag&tekniska prylar hör inte ihop. det har jag verkligen lärt mig..... en god frukost fick jag sedan, :) jonna&alle som var i farten igen, sedan satte vi på peter pan&slumrade till den allihopa. myspys..hemåt sedan&gäster när jag kom hem gjorde mig ännu tröttare än vad jag redan var men jag fick ståi med att verka positiv! vilket gick bra också.. sedan gick jag upp till skrubb i 30 min för lite avpratning, sedan hem igen&nu sitter jag här&skriver ner hela mitt liv känns det som..

det blev lite mycket det här kanske, men skönt att få ur sig lite, hade kunnat skriva så mycket mer men hela min värld går ju inte ner. nu tänkte jag ta mig en dusch&sedan sätta på en film&nanna skönt , det är ju en dag imorgon också. :) så, natti natti!

ARRIVIDERCI


Kommentarer
Postat av: jonna

Äntligen Thess!!

2008-05-04 @ 18:20:23
URL: http://jonnacronberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0