sjukling var det här ja

ville bara informera om att ibland kan man bli riktigt jävla förbannad på blogg.se, speciellt när man har skrivit ett långt förbannat inlägg. trycker på spara & publicera och det står "sidan kan inte visas" med andra ord; allt man skrivit är borta! så blev det för mig idag & inte orkade jag skriva om allt.

hur som helst så har jag gått och blivit sjuk. febrig, snuvig & ont i halsig. varför ska kroppen alltid envisas med att bli sjuk när man som minst vill det? ne fy bubblan för att må så här. men faktist så mår jag mycket, mycket, mycket bättre idag än vad jag gjorde igår! yippi!

med tanke på att det är morsdag snart & att jag skrev ett helt inlägg som inte ville publiceras så passar jag på att skriva idag att jag älskar min mammut över allt annat! hon ska ha ett stort tack för allt hon gör för mig, för oss & för alla andra. jag tror faktiskt att min mammut är den omtänksammaste människa som finns, åtminstone tycker jag det! så.. massa kärlek till henne! men mer kommer på din dag! wihu!

nu ska jag bädda ner mig igen. se om jag kan få i mig lite käk. & knarka alvedon & nässpray!
&hoppas att det hjälper mig att bli lite friskis till imon!

tuuuudiluuuu


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

kolla ifall inlägget har hamnat i utkastet!

2008-05-16 @ 22:12:54
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Jonna

din mamma är mysig

2008-05-17 @ 00:17:59
URL: http://jonnacronberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0