thess a la djurholmen

mår fortfarande uselt. febern kan visserligen ha lagt sig men förkylningen och halsontet sitter i som sten, om inte värre. jag som skulle ha tränat och vara hurtig idag. hade beräknat att min kondition skulle ligga på topp denna veckan, men nu sprack ju det. hoppas jag är så pass frisk att jag kan spela match på fredag åtminstone, annars så..blä!

och varför ska alla usla tv program gå mitt på dagen? varför inte visa lite goá filmer och skita i alla dessa tråkiga "lyckochansen" och allt vad de heter. önskar jag hade The OC boxarna att kolla på , eller avsnitt 19 av oth eller helt enkelt bara massa bra, romantiska, spännande filmer som kunde ha piggat upp mig lite. har bara såna tråkiga svenska deckar filmer och om jag slår på en sådan film slår jag vad om att jag mår dubbelt så sämre. inget upp piggande blev det iaf. spelade lite guitarr hero och sedan somnade jag, är jag förvånad eller?!

annars så är det mesta helt ok. jobba på lördag för att tjäna ytterligare lite pengar. och hörde mammut och papput planera thailandsresa i tre veckor i vinter igår. det är snart sommarlov!!! imorgon är det ingen vanlig skoldag, vandring i djurholmen och massa stationer, vad ska jag ha för väska?! (panik!), torsdag är det vanlig skoldag, fredag är också väldigt lugn, inkentinken till inlämning alls och nästa vecka är typ helt onödig! vädret ser helt ok ut, men vill ha ännu varmare och ännu mer sol. vill att havet ska bli varmt, nu! min familj underbar och mina vänner otroliga.

har precis tryckt i mig spagetti och köttfärsås, mums! och bläddrar nu mellan eurovision och white chicks. underbar film! måste bara säga det. men den känns lite tom att titta på helt ensam, saknar min scwarzenegro! muehaha. sitter även och diskuterar redovisningen med jonna, sicka beskymmer vi har! haha. det löser sig alltid, men för en gångs skull så känner jag att jag valt ett område jag verkligen förstår! yippi! jag har min teori i huvudet och den låter mycket bra! äsch!

nu ska jag ta mig en lite titt på tv;n igen och sedan drömma om morgondagensbestigning av djurholmen.

Arrividerci

Kommentarer
Postat av: Jonna

teorin i ditt huvud hjälper inte ens dig själv. men jag hejar på dig!

2008-05-20 @ 23:03:45
URL: http://jonnacronberg.blogg.se
Postat av: maisie

svar; rasmus elofsson

2008-05-21 @ 21:35:57
URL: http://meifengla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0